Monday, November 02, 2009

+ pertabalan DYMM Yang DiPertuan Besar : the finishing move +

Filled under: ,

Malas la nak tulis panjang2, bukan ada orang nak baca pun kan. Hehehe. Sebenarnya hari ni takde la aku nak komen apa2 sebab takde masalah pun. Event pun bukan lah asykar ataupun seksiteriat mahupun pihak istana yang anjurkan. Hanya aku dan Iem yang arrange dengan bantuan rombongan dari Perlis.

Plan asal kami tak perlu iring ke KLIA, tapi ada permintaan untuk bawa bagasi DYTM sebab kereta tak muat. Kesian kat driver punya pasal aku pun offer la diri untuk drive Proton Perdana V6 yang disponsor tu.

Tak meriah la aku kan kalau tak snap. Mari kita lihat aksi kucing aku hari itu.

dengan bodyguard from Beijing, eh Perlis, Sarjan Haji Roslan. Last SMS dia berbunyi, "Semoga persahabatan kita akan kekal selamanya". Terharunya aku.....


DYTM Raja Muda berkenan mencemar duli mensnap gambar dengan aku. Sebelah aku tu pengarah Jabatan Hutan ye...Cian kat Fariz, tak dapat snap sekali....


finishing move di KFC, sejurus selepas penerbangan tuanku berlepas....maka tamat la tugas dengan rasminya....songkok pun dah hilang....

Pengalaman juga la sepanjang bertugas menjadi LO ni. Walaupun tak mencabar sangat, tapi aku rasa telah memberikan yang terbaik untuk memastikan rombongan dari Perlis pulang dengan puas hati. Maknanya kalau diorang komplen pun bukan sebab aku dan partnerku. Terima kasih diucapkan kepada semua yang telah memberikan komitmen yang terbaik. Yang tak tu, tak payah nak ucap welcome k...

0 comments:

Post a Comment