Monday, November 23, 2009

+ terima kasih kamu +

Filled under:

Kamu memang concern. Kasut coklat yang dipakai sejak seminggu lalu pun kamu perasan. Siap tahu jadual aku esok. "Nak pergi launching Windows 7 mestilah kena segak kan". Terima kasih sebab itu.

Terima kasih juga sebab belikan aku kasut yang 'segak' itu. Kamu boleh selamba je swipe kad yang kamu sendiri jarang nak guna tu. Sekali sekala, tapi jangan dibiasakan ye. Aku segan. Dah la kamu yang carikan, siap pilihkan sekali untuk aku. Ermmm, macam tau2 je taste aku macam mana. Kesian kamu garu2 kepala pilihkan untuk aku. Nampak sangat kamu tak shampoo rambut.

Terima kasih.
Sayang kamu.
Semoga cepat bertemu jodoh.
Amin.

7 comments:

  1. gf? sugar mummy? siapa?? aiseh baru nak ngorat... hahahha

    BTW...nak window 7 ori dan FREE... boleh?

    ReplyDelete
  2. Mr J, Mr Tercabut>>insyallah...doa2kan ye ;-)..

    Syima>>bertuah ada sugar mummy....huhu...biarlah rahsia...xde la win7 ori...ada yg ultimate sampai mac 2011 dan enteprise 3 bln je...mau ke??

    ReplyDelete
  3. pewit..
    sugar mummy ke haha...

    ok2..
    asal xkawen je..
    hehe..

    ReplyDelete
  4. crocs terbaik.
    clarks tak lawa. haha

    ReplyDelete
  5. Amin...
    semoga cepat2 temu jodoh
    hika

    ReplyDelete
  6. Aus, intan izani>>tq...bukan sugar mummy la...huhu...

    Zairatunatul>>crocs xleh bawak g opis gomen yunk, sia2 je kena transfer ke kutub barat nanti...huhu...

    ReplyDelete