Sunday, November 22, 2009

+ tips kekal jelita - pre wash & post wash +

Filled under:

Untuk pengetahuan tuan2 dan puan, tips kali ini adalah kesinambungan dari Tips Membasuh Gaya Bebas sebelum ini. Ramai yang bertanya kepada saya mengenai cara menangani masalah pakaian berwarna putih yang berdaki.

Saya tahu ramai di luar sana yang mempunyai leher yang berkerak2. Untuk menyelesaikannya anda perlulah mandi dengan bersih ye. Tapi kalau tak berkesan juga, anda boleh mengunakan produk2 seperti di bawah ini.

Untuk pre-wash saya menggunakan Kiwi Kleen Fabric Pre-Wash kerana ia berperisa lemon yang segar. Lagipun saya sendiri berpuas hati dengan prestasinya, sebab itu saya mengekalkan penggunaannya selama ini.

Manakala untuk pengurusan baju selepas dibasuh, saya menggunakan Kiwi Kleen Wrinkle Away untuk membantu proses iron baju. Terbukti ia memudahkan proses iron baju saya serta berbau floral.

Untuk mengetahui produk ini dengan lebih lanjut sila rujuk gambar di bawah. Terpaksa snap sendiri sebab tak jumpa dalam Google. Apa punya cokia la google nih.

(Amaran keras: Ini bukan iklan MLM. Anda bebas memilih produk kegemaran anda sendiri.)

0 comments:

Post a Comment