Monday, November 09, 2009

+ akukah mangsa fesyen? +

Filled under:

Aku sedang mencari barang2 ini untuk dipakai. Ada sesiapa pernah ternampak ada jual tak?? Aku dah puas (takde la puas sangat, aku bukan kuat jalan pun) mencari, tapi tak jumpa. Sebarang maklumbalas adalah amat dialu-alukan.



1. Turtle Neck Shirt
Apa?? Korang tak tahu apa tu Turtle Neck Shirt?? Takpe, aku pun baru je tahu :">. Rupanya macam kat sebelah ye.
Bahagian lehernya boleh dilaraskan mengikut ketinggian leher korang. Kalau jinjang macam aku, kena la tinggi sket barulah sesuai.
2. Cap yang stylo macam ni (ke aku je yang rasa stylo?)



Kalau ada jumpa, roger aku ye. Bergegas aku ke situ untuk membelinya. TQ TQ..

p/s: ye aku tau la Malaysia ni panas. Aku pun bukan omputih. Takpe tau la aku pakai kat mana ek.

7 comments:

  1. turtleneck tu slalu kt bundle ada a..aku ada beli satu..kira nasib a sbb susah nk jmpa yg ok..tapi yg baru punya jarang jumpa a..kecuali pegi traveller shop yg jual baju tebal2 tuk musim sejuk tu ada a agaknya..

    snow cap yg jenis tutup telinga tu pun kat traveller shop..situ memang ada..

    ReplyDelete
  2. wow? nice cap. nak cari mcm gtu juga la.

    ReplyDelete
  3. F I T>>dah abis bundle kat seremban ni...huhu...xdo joki den kot jumpo...cap pun xdo...aritu dah beli 1 kat travellers tu...

    Pejuang Hidup>>jom cari sama2...hehe..

    ReplyDelete
  4. bro, bila umur dah meningkat sikit demi sikit naluri untuk berfersyen nih kekdang hilang. ihhihi.. jadi biase je. sempoi.


    www.pengeRindu.com

    ReplyDelete
  5. huhu Mr J, aku mmg dah tua...tapi mau tambah koleksi untuk variety dan versatility...oh ya lupa mau mention, aku pengguna trenchcoat dan mafella tegar di pejabat...haha...

    ReplyDelete
  6. u stay kat ner? kat times square banyak gak cap yang macam tu.baju tu penah nampak kat satu kedai kat dataran pahlawan melaka...kedai tu memang jual baju2 turtle neck..tapi masalahnyer u stay mane...

    ReplyDelete
  7. haynee>>stay seremban...xpe boleh survey pelan2...tq tq for ur info :-)...akan ke times square secepat mungkin...

    ReplyDelete