Friday, October 30, 2009

+ pertabalan DYMM Yang DiPertuan Besar : 27th Oct, the royal dinner +

Filled under: ,

At last, acara malam. Bajet boleh tidur itu siang kasi recharge stamina tapi kena meeting pulak dalam jam 11 pagi. Aku dengan cirit biritnya menggagahkan diri untuk pergi meeting tu. Sampai-sampai je, acara tak mula lagi. Perut membuak-buak nih. Lepas sejam takde aktiviti yang produktif, aku ajak partner aku balik. Tidur lagi baik da.

Petang dalam jam 6.30 aku dah sampai. Sekali lagi problem da. Asyik komplen je kan aku. Apa taknya nama rombongan diraja kali ni takde dalam senarai. Hangin betul aku, dah la partner aku kena marah (aku terselamat secara tidak sengaja, again), ada wannabe tuduh kami tak update nama rombongan. Damn, apa la wannabe nih, ko yang salah nak tuduh kami bukan-bukan lak. Dah tu dengan gaya hero bagi seat yang kompom kosong. Nasib baik la puan-puan dari Perlis sabarkan aku. Aku lak lebey marah dari diorang. Over gitu, huhuhu. Ingat lagi Puan Laila cakap, "ingat orang negeri ni je boleh komplen ke? kami pun boleh la, siap sign diraja lagi".

Apapun aku tetap maintain cun. Sempat gak snap gambar sana-sini. Mari enjoy tengok yang aku upload ni ye.

Aku dan Fidy, Raffiek Tahir mesti jeles tengok kitorang ensem macam ni...


dengan partner lagi....

dengan bodyguard dan pemandu diraja....apsal muka aku macam Abdul Wahub da???

2 comments:

  1. x enjoy sgt la.. gmbr tak byk.. bila nak tunjuk jam tangan tag heuer yg raja perlis bg tu?

    ReplyDelete
  2. jam tu xleh tunjuk...mau enjoy sorg2 la...huhu...

    ReplyDelete