Monday, November 16, 2009

+ minggu lepas yang padat +

Filled under: , ,

Sakit pipi
Ada ke penyakit macam ni kat dunia ni?? Dah jangan tanya aku. Yang aku tau pipi belah dalam aku ni sakit bangat sampai bengkak. Ingatkan sebab gigi or gusi, so aku pergi la klinik gigi Ferhat (1 of the famaous tau). Sekali salah da, dia pun bengong. Eh, bingung apa la punca sakit aku ni. Last2 dia bagi antibiotik dan ubat tahan sakit. Lepas la aku makan nasi, asyik tak makan je boleh kurus tau.

Teater Alam Beraja
Tanpa klimaks dan penataan muzik yang baik, teater yang disaksikan juga oleh Yang Dipertuan Besar ini tak menarik hati sangat. Wah, dah macam penganalisis teater lak aku kan. Biasa tontoni teater yang menarik barulah aku boleh komen macam2. Bagi yang 1st time, reaksi normal mereka ialah menarik. Kesian ayah bonda ku, menguap2 dalam dewan.

Bagi yang concern tanya aku (sampai SMS tgh mlm tu) dengan siapa aku malam tu, sini aku tepek gambar dia. Insyallah tahun depan ye ;-). Kelihatan pipi gebuku masih sakit (yang sakit sebenarnya sebelah kiri ye, ni kes tiru Madu Tiga la).

Table For 2
Aha, kesinambungan dari aku boleh start makan tu kan maka barulah ada sesi ini. Manis tak gadis di sebelah aku ni?? Antara topik percintaan kami masa ini ialah mengenai kerja, kerja, anak, kahwin, anak, kerja, kerja dan sambal nasi lemak tu sedap la tapi sket je dia bagi, kemut kuat la makcik kantin nih.

Jangan ngada2 nak book. Dalam line skang ada laki dia, Bapak Gonjolong, anak dia Jimmy Team pastu baru aku. Hahaha.

Meeting, meeting dan meeting.
Sampai pecah2 cawan ni kena santau. Sape la nak dengki ngan aku ni ek?? Apa je ko dapat?? Aku bukan orang kaya pun ko nak dengki2. Setakat muka je hensem tak kemana la. Huhuhu. Tak pasal2 aku minum teh tarik banjir da.

Selain tu sibuk dengan POC Kaspersky dan Netscout. Balik pun lewat je. Adoi la.

Tahniah Syazila
Dapat undangan perkahwinan paling jauh untuk tahun ni. Jauh tak jauh pun Kluang je. Tahniah, semoga berbahagia bersama orang terchenta :-).

Tenis 1 Sesi
Of course la dengan Apad, kemajuan selepas 2 bulan tak main kami masih mampu main secara non stop selama 1 jam (minus time kutip bola) selain daripada bentuk muka perut yang semakin meninggi dari Apad.

Amacam, padat tak jadual aku minggu lepas? Biasa je kan?? Hehehe.....

9 comments:

  1. hai
    nice blog
    thanx singgah di blog dan komen

    ReplyDelete
  2. sakit pipi ya??? ulser ke?
    pasal penataan bunyi tu sangat penting dalam benda alah tu....

    ReplyDelete
  3. intan izani>>TQ and welcome :-)...

    churalliya>>sape manis da??

    anora>>kurang la...tapi still ok...

    Sharinginfoz>>bukan ulser, doktor pun xtau sbb pe...yup, nama pun teater muzikal...muzik mestilah mantap kan...

    ReplyDelete
  4. cit, cik tu dah ada yg punye ke bro. hahahaha.. tolong adjust line ok.


    www.pengeRindu.com

    ReplyDelete
  5. eh? dak tu dak poco2 ritu keh? nuff tidoooo la

    ReplyDelete
  6. Mr J>>Cik yang mana 1???

    CikSembang>>xish xish :-)...

    fmina08>>bukan bukan, mereka org yg berlainan....

    ReplyDelete