Saturday, January 31, 2009

+ aku yang ditag buat kali pertama +

Filled under:



Tagged ini ku terima dr BB Syasya


* Jawab pertanyaan di bawah dengan gambar dr Google

1/ The Age of My Next Birthday
Sweet 29...ahaks....
2/ A Place(or places) I'd Like To Travel
Mekah.....jangan jeles lak
Hokkaido.....
3/ A Favourite Place
in front of my pc....very sacred place.....jangan la cuba nak suh beli ikan masin ke....huhu.....
4/ A Favourite Food
Ayam lemonade...gadis-gadis tolong jangan risau...tak tahu masak ni pun takpe...aku leh makan kat hotel....haha
5/ Favourite Things
Sekali lagi.....


6/ A Favourite Color
I Hate Black!!!
7/ Where I Was Born
Milky Way....There's a planet called earth...
8/ A City I've Lived In
Gambar hanya hiasan semata-mata.....
9/ A Nickname I Have
'A' je?? aku letak 3 ek....Along...sebutan ialan Alun.....

Lan...untuk rakan, gadis-gadis dan Kak Ati...


Kyo....dah lama takde org panggil....diorang semua dah dewasa....
10/ College Major
Computer Science...gambar yang sama...Maklumlah, anti sosial...

11/ Hobby
Manga, Anime, Komik, Main game, Mengadap PC (Tak ulang gambar lagi ye).....



12/ Bad Habit
Selain 4 di atas...tambah 1 di bawah...bila la nak berhenti ni....

13/ Name of My Love
Family (kopi dari syasya)Friends(kopi dari syasya)
Somebody....still.....

14/ Wishlist
Happy Life (kopi dari syasya)

poster Debra Messing...hahahaCompressor yang sebenar...bukan cobaan...

15/ Tag 7 People
Tak tahu la nak tag sape...aku tag  je diorang ni...kalau diorng tak jawab jangan marah ek

1--> Usher
2--> Brad Pitt
3--> Aqasha
4-->David Beckham
5--> Stephen Chow
6--> Cik Yan 1
7--> Engku Nysa (kau wajib jawab, bukan ada kerja pun kat pejabat tu)



8 comments:

  1. huk2..
    curik gmbr sy!
    mesti mls nk searchkan???

    ReplyDelete
  2. ish ish selambe je tuduh malas...ingat curik tu xsusah ke?? susah gak tau...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. dah la tuduk curik, tuduh malas lg....

    hina sangat aku pada pandanga keluargamu...hingga tergamak tohmahan dilemparkan...

    ala, kalo search pun dpt gambar tu jugak...tuan gmbr tu pun xmarah....hahaha....

    ReplyDelete
  4. ha'ah..aku mmg xder keje kat opis nih.dok goyang kaki menunggu arahan dari boss..tp boss syg kat aku,x nak tgk aku susah2 wat keje.Kalo dh boring sgt,aku ajak boss main getah..ZerO PoiNt!!

    ReplyDelete
  5. baik ko ajak aku mimi...aku terer dowh main....ko bukan xtau, kita kan membesar bersama....cuma ko lebih sket la besar...hahaha....

    ReplyDelete
  6. ayamak.. kena tag.. terasa cam dapat asemen la pulok..

    ReplyDelete
  7. tul tu cik yan....ada org ckp sy mcm lecturer....hehehe....

    ReplyDelete