Wednesday, January 21, 2009

+ aku yang kira OK +

Filled under:

Petang tadi, selepas tamat waktu bekerja aku telah mengikuti satu aktiviti sosial bulanan pejabat aku iaitu Karaoke di Seremban Parade. Walaupun agak kurang mendapat sambutan kerana ramai yang mempunyai masalah tersendiri, suasana tetap meriah seperti biasa. Aku, Nani dan Faizal tetap ghairah men'sumbangkan suara masing-masing tanpa kelibat Ghimau dan Sayur.

Kami hanya sempat melalak selama 1 jam kerana komitmen rumahtangga masing-masing. Berikut adalah antara lagu-lagu yang telah aku sumbangkan hari ini.
  1. Bila Resah - Annuar Zain (lagu wajib untuk menaikkan semangat)
  2. Chantek - Altimet feat Adeeb (lagu baru, sesuai untuk kanak-kanak yang baru belajar bercakap)
  3. Nobody Knows - Tony Rich Project (luahan perasaan)
  4. Di Persimpangan Dilema - Nora (ditujukan, bukan tuju-tuju untuk seseorang)
Alhamdulillah semua lagu berjaya di'sumbangkan dengan baik. Kalau Annuar Zain ada ketika itu, tersipu-sipu dia melihat anak tekak yang aku kutip selepas selesai aku menyanyikan lagunya. Ada kemungkinan aktiviti ini akan diulang semula kerana aku belum mendapat kepuasan yang sewajarnya. Nantikan kemunculannya.....

0 comments:

Post a Comment