Sunday, January 04, 2009

+ tak leh tido lagi la pulok +

Filled under:

Jam menunjukkan pukul 2.45 pagi...nak pukul2 pe lagi lak, dah aku takleh nak tido....aku menidurkan diri tadi pukul 12.05 minit...lepas setel bersihkan mekap, gosok gigi, cuci muka, letak night cream dan pakai kino (2/5 dari penyataan tersebut adalah benar) aku pun bersedia memulakan pelayaran....Jam 1.20 aku bangun, aku tarik One Piece volume 51, aku baca dengan tekun buat kali ke 3 sampai abis....dah ngantuk sket....aku tutup lampu, sampai la ni....Aduhai, apa la nak jadi lagi ngan aku ni.....Nak kata aku teringat kat dia....tu dah semestinya.....tapi perlu ke aku teringat2 sampai takleh tido??? apa kejadah nya kan??? Esok nak keje lak tu.....Kul 11 ada meeting lagi...Mungkin ke sebab aku tak lepas main Condition Zero tadi??? Baru main normal beb, takkan dah nak pening kepala...Ermmm, takkan la sebab team Hull aku tadi baru lepas menang 5-0 lawan Portsmouth....tak sia2 aku ngadap dari malam new year aritu...hehehe...Cis, fikir punya fikir baru aku tau...Rupanya aku lum pulih sepenuhnya dari penyakit aku ni....Penat je fikir dari tadi....

Teringat kat 1 lagu P. Ramlee....

Pukul tiga pagi tidurlah intan
Besok bangun lagi senda gurauan
Bangun pagi-pagi hai renung ke awan
Lepas gosok gigi minum kopi satu cawan
Kanda pergi kerja jauh di kota
Dinda jaga rumah jangan main mata
Nanti petang kanda pulang
Kita sembang panjang-panjang
Dinda jangan bimbang... bujang
Bukan mata keranjang... sembahyang

Untuk pengetahuan ict korang, lagu ini telah dinyanyikan semula oleh Matchbox 20 dalam versi English bertajuk 3A.M.....hehehe

Apa aku nak buat ni ek???? Kena update blog ke???

4 comments: