Wednesday, February 04, 2009

+ aku yang mempunyai resipi rahsia untuk berskandal +

Filled under:


Hari ini aku berkunjung ke Secret Recipe buat kali kedua dalam seumur hidup aku (aku baru 19 tahun sehingga artikel ini ditulis). Kali pertama aku datang dengan seorang gadis (adik dia cakap aku salah sebut, untuk makluman dia aku org Scotland bukan Perancis) untuk sesi memanaskan badan kali ini pula aku datang bersama gadis-gadis yang lebih ramai. 

Untuk pengetahuan sesi kunjungan ini telah lama tertangguh lantaran kesibukan masing-masing dalam mengejar duniawi. Walaupun kekurangan beberapa ahli suasana tetap meriah tetapi kemaluanku tetap terserlah kerana hanya aku sahaja yang berstatus lelaki bujang 4 berada di situ. 2 orang lagi lelaki bujang 3 tidak dapat turut serta kerana menanti kepulangan Bos merangkap bekas bakal ibu mertua harapanku. 

Banyak cerita dan gossip liar kami kongsi sehinggakan tidak sedar masa berlalu. Sebelum pulang kami sempat mengambil beberapa keping gambar kenangan untuk dimasukkan ke dalam album aku yang akan berada di pasaran tidak lama lagi. Dapatkan yang original di pasaraya berhampiran!!

Walaupun agak malu aku masih mampu memberikan pose terbaik untuk peminat.

1 anak dara dan 2 mak orang....

Scandal of The Day....Gadis-gadis jangan sedey, taste aku memang akak-akak...Tolong jangan bagitau laki dia ek...Bakal mak andam aku ni...

Keju dan Intan....Dua-dua aku interview dalam 2 sesi interview yang berlainan....Macam adik-beradik kan?? Pandai aku pilih....

Pose sangka comel dari kami...kelihatan skandalku sedang melakukan cubaan sabotaj...

*Sambil edit artikel ini baru aku perasan ketiadaan gambar Salimi....

4 comments:

  1. uit!
    sape yg perancis tue?
    huuhuhu..
    bestnye secret recipe..
    laksa dia besh!

    ReplyDelete
  2. adik gadis tu belajar belajar bahasa perancis....hehehe....besh ke laksa dia??? sy suka susu kocak je...hehehe...

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    mkn x ajk pon..
    rdu la plak tgk pic2 dorang...
    bgs2 kak zai da berubah..

    ReplyDelete
  4. alahai fazleen ku syg....nanti lain kali aku ajak ek...kat aku xrindu ke??? hehehe...

    ReplyDelete