Tuesday, January 13, 2009

+ aku yang kenal cik yan +

Filled under:

Aku ada kenal 2 gadis. Nama mereka Cik Yan. Cik Yan 1 aku kenal di Gugel Tok. Cik Yan 2 aku kenal di WaiEm. 

Aku kenal Cik Yan 1 dulu. Tujuan asal adalah untuk siasatan berhemah. Kawan seperjalanannya, seorang rakanku, Adi seorang perahsia yang terlampau. Siasatan berhemah berjaya.

Kemudian aku kenal Cik Yan 2. Tujuan untuk mengeratkan perpaduan sesama ummah. Cik Yan 2 berkenalan dengan rakanku,  Aziz Karim. Mengeratkan perpaduan ummah berjaya.

Tapi, adakah mereka berjaya? Sama-samalah kita doakan mereka berjaya.


3 comments:

  1. aku cik yan 1.. siasatan berhemah tamat sudah.. percintaan berhemah harus diteruskan.. doa kau aku dahului dengan ucapan terima kasih..

    ReplyDelete
  2. nice s cik yan 1.....kawin jgn lupa jemput...kalo x dua2 aku semlih nanti...hahaha

    ReplyDelete