Thursday, January 22, 2009

+ aku yang membara +

Filled under:

Marah benar aku hari ini melihatkan kekurang-ajaran seorang pemandu yang tidak berhemah. Aku rasa tidak perlulah aku menulis lebih panjang lagi kerana mukaku yang agak manis ini sedang berpura-pura bekerja dengan tekun.



Kereta 'besar' sedang menjulurkan dirinya sendiri. Bukan sahaja menyusahkan pemandu lain, pemilik kompressor hitam di sebelahnya telah mengalami kemarahan terlampau seawal subuh melihat keadaan ini.



Nota kaki aku yang diletakkan di cermin hadapan walaupun aku lebih rela meletakkan kaki ke mukanya.

Moral: Kalau anda pemilik kenderaan 'besar' seperti ini, tidak perlulah mengambil ruang yang terlalu banyak. Lainlah kalau anda memiliki kenderaan kecil seperti Rexton, Airtrek mahupun Storm. Sekian Wassalamu.

3 comments:

  1. sabr..sabar..
    tak bek mrh di pagi hari..
    nk marah petang2 ckit..heheheh

    ReplyDelete
  2. Wee.. dah pandai dah ambil gambar orang kurang sivik :-)

    ReplyDelete
  3. bB sYasYa>>petang2 xleh, nak blk umah muka kena manis...g opis xpe, kasi org takut usha...hahaha

    Syazila>>Pengaruh rakan xsebaya nih...hehehe

    ReplyDelete