Wednesday, March 31, 2010

: apsal entry aku makin lama makin sikit???

Filled under: ,

entry 2010

Ini entry aku untuk tahun 2010 setakat bulan April. Dapat dilihat kemerosotan entry2 aku dari masa ke semasa. Purata entry bulanan aku sekarang ialah 8.67 entry sebulan. Orang cakap kalau entry kita makin lama makin sikit, tak lama lagi kita nak kahwin. Betul ke??

Berbeza dengan tahun lepas, aku nampak lebih aktif dengan purata bulanan sebanyak 10.75 entry.

entry 2009

Tapi wildcutecat ni makin lama makin banyak pulak. Agaknya kalau perempuan makin nak kahwin lagi banyak kot entry dia. Ini yang dinamakan teori relativiti.

entry dia

Ada komen dari blogger lain mengenai fenomena ini??

p/s : orang cakap kualiti lebih baik dari kuantiti. Tapi aku lebih suka memastikan setiap kuantiti itu berkualiti.

2 comments:

  1. biar post sket, tp kesan dia di hati pembaca lama :)

    ReplyDelete
  2. DaHLia:
    betul3...camne nak buat entry mcm tu ek???

    ReplyDelete