Thursday, March 11, 2010

: capo is going retro

Filled under: ,

Lama dah rasanya tak tukar template ni. Last sekali tukar tahun lepas theme biru gambar matahari tu. Sampaikan ada orang gelak aku la. Ini pun aku tukar lepas baca entry dari Mari Bina Blog dan Farenova. Kredit untuk diorang yang bukak topik pasal theme yang mesra SEO ni. Kalau nak baca lebih lanjut sila layari blog diorg k.

Sebenarnya aku dan kopius nak memilih theme yang mana 1. Satu lagi theme telah aku park kan di blog trial aku di capotrial.blogspot.com. Rasa macam nak buat poll, theme mana lagi sesuai. Tapi takde hadiah, ada ke yang sudi jawab. So, sape2 yang nak bagi pendapatan ke atau pemandangan ke pasal theme baru aku ni dengan theme lagi 1 boleh la komen ye. TQ banyak2.

4 comments:

  1. wau.. theme baru ... nampak lebih remaja.

    ReplyDelete
  2. sy tetap memilih yang wane merah putih tadi...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Mr J:
    SAYA MMG REMAJA....ahaks...

    wildcutecat:
    sy ttp pilih awk...tanpa prejudis...hehe...

    ReplyDelete
  4. thanx chu...jgn tgk gmbr aku lama2 sgt ye...aku malu....huhu...

    ReplyDelete