Monday, March 29, 2010

: you’re beautiful blogger, it’s true

Filled under: ,

beautiful blogger award

1. Thank & link the person that gave you the award.

Award ini ialah anugerah dari Puan Barine yang kacak bestari…”Cantik itu subjektif”, kata beliau. Benar, saya seorang yang subjektif.

2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

- churalliya – viruspadu – syasya – nuyin2u - yan@alia - cik sembang – anora - Adda Ashar – lin musik hatiku – zaliz - fatiha zainal – redbloodsnow - qaseh laura – ghimau – wildcutecat

3. Contact said blogs and let them know they've won the award.

xmau…sape yang baca sila amik sendiri ek…lagipun diorang sume dah dapat award ni (agaknya la)…huhu…

4. State 7 thing about yourself.

  • suka warna hitam
  • suka orang suka warna hitam
  • memiliki sebuah kompressor hitam yang sudah habis dibayar
  • seorang yang tidak peramah, suka marah2 dan selalu menangis dan bersedih (tipu je)
  • saya ada 3 blog (1 je la yang aku edit)
  • saya bakal dapat cek nuffnang bernilai RMxXxx.xx (xbanyak, tapi cukup la duit hantaran..huhu)
  • saya tak suka makan sardin dengan nasi n benda masam2 kecuali ‘dia’ yang masam di kala petang hari…huhu..


    p/s: ghimau, sila amik award ni ek…walaupun ko sorang je lelaki…

  • 4 comments:

    1. perghh, sekali kacak bestari daa.. ;)

      ReplyDelete
    2. 1. suka warna hitam = saya pun suka. huhuhu

      2. suka orang suka warna hitam = wildcutecat la tu...huhuhu

      3. memiliki sebuah kompressor hitam yang sudah habis dibayar = sila bayar untuk viva putih pula ye lepas ni...^_^

      4. seorang yang tidak peramah, suka marah2 dan selalu menangis dan bersedih = perli ke?

      5. saya ada 3 blog (1 je la yang aku edit)= no komen

      6. saya bakal dapat cek nuffnang bernilai RMxXxx.xx (xbanyak, tapi cukup la duit hantaran..huhu) = jap lagi saya bagi no akaun...huhuhu

      7. saya tak suka makan sardin dengan nasi n benda masam2 kecuali ‘dia’ yang masam di kala petang hari…huhu.. = 'dia' yang dimaksudkan ialah bahagian bawah lengan iaitu ket**k capogrande sendiri. huhuhuhu

      ReplyDelete
    3. ada nama nuyin2u nampak, tp capo tak let me know pun...so camne...1 lg nak tny, camne nak buat yang paling kanan statik tu..nak gak..

      ReplyDelete
    4. barine:
      huhu...mmg betul kan?? kan?? kan?? huhuhu...

      wildcutecat:
      'dia' itu ialah, ehem ehem...paham2 sendiri ek syg...huhu...

      JMY:
      keju, amik award ek...jgn malu2 tau...keju nak buat yg mana?? shoutbox ke nuff ad??

      ReplyDelete