Tuesday, March 09, 2010

: bowling itu bowling chenta

Filled under: ,

IMG_5043

Ini bukan aksi strike ye, spare je pun time ni. Tapi celebration haruslah over gitu. Awww, tak rela I tau…

Malam jumaat lepas, pejabat aku meneruskan aktiviti sukan UPTM 2010 dengan acara bowling. Hajat hati memanglah besar nak menang acara ni. Tapi nak buat macam mana, aku yang tak teror ni pun dapat point paling highest dalam kumpulan *blushing*. Malunya puji diri sendiri. Huhuhu.

Resultnya, team aku ‘Print Screen’ berjaya mendapat tempat kedua dan aku tempat keenam individu.

p/s : Nama2 kumpulan tu aku yang cadangkan. Print Screen, Num Lock, Page Up dan Backspace. Tapi nama Backspace digantikan dengan Caps Lock.

7 comments:

  1. tahniah la dpt hadiah caldina mlm tu.. correction : Backspace digantikan dgn Page Up

    ReplyDelete
  2. thanx chu, ini semua jasa peminat2 sy...

    kepada peminat, sorry for the mistake....huhu...

    ReplyDelete
  3. marvellous tang kasut yang colourful tu...huhuhu

    ReplyDelete
  4. nanti aku buat jemputan lawan bowling inter family n diharap ko dpt merubah kedudukan setelah 3 kali repeat tp masih tempat yg same...huhuhuh hahaha

    ReplyDelete
  5. wildcutecat:
    kalau stakat kasut, sume org sama la...

    mi-g:
    aku dah power dowh semenjak tunang ni...huhuhu...

    ReplyDelete