Thursday, April 01, 2010

: dinner mps 2010

Filled under: ,

a picture tells a thousand words…jadi aku nak bercerita dengan gambar boleh tak?? Penat la menulis…
IMG_6682
Ini ialah kad jemputan kami. Aku pergi sebagai wakil Pengarah bersama dengan Puan Hadibah sebagai wakil Timbalan Pengarah. Eh, dah puan ek?? Tak menyempat dia ni nak tunggu bulan 5 kan??
P1000378
Kami sebelum makan. Nampak tak susuk tubuh dan wajah kami yang cengkung.
P1000430
Kami selepas makan. Kelihatan aku sahaja yang masih kurus, manakala Puan Hadibah telah bertambah saiz.
P1000506
Aku dan bekas rakan sekerja. Masih bergaya seperti biasa walaupun aku dah lama meninggalkan MPS ni. Baby yang Puan Hadibah pegang tu ialah anak si Fadzly ni.
P1000516
Kami dijemput bukan sekadar untuk makan, tapi untuk menghiburkan tetamu. Masa ni kami tengah perform lagu 1Malaysia. Power kan??P1000513Gambar kenangan selepas penat menghiburkan tetamu.    

Terima kasih MPS di atas jemputan itu, tahun depan jemput lagi ye….dan terima kasih kepada Puan Hadibah kerana sudi pergi bersama dengan saya.

2 comments:

  1. perghh..cam dasat je goreng gitar, hehe.

    ReplyDelete
  2. saya sebagai wakil puan hadibah, mengucapkan sama-sama. huhuhu.

    ReplyDelete