Monday, March 15, 2010

: pengalaman ngeri di lorong motor

Filled under: ,

Pernahkah anda menggunakan lorong motor??
Ketika hujan lebat dan keadaan jalan yang licin???

Lorong motor tersebut muat2 je kereta anda.
Apa??
KERETA????

Sabtu lepas, dengan mulut yang masih berbius aku telah memfollowkan diri ke Putrajaya. Tujuan untuk mendapatkan sign Wali Band. Apapun ini semua bukan salah aku, walaupun aku awal2 dah perasan itu lorong motor. Tapi sebab aku tak tau jalan ke sana aku terpaksa la ikut gak la. Memandai kang, sesat lak aku kan.

Ini semua salah Viva Putih itu!!!

Ni aku nak story macam mana ngerinya drive kereta kat lorong motor tu. Dah la jalan sempit, muat2 je kereta aku tau. Sempit tu 1 hal, lagi jalan basah licin membuatkan aku terpaksa drive dengan extra hati2. Silap sikit, habis la sport rim baru aku tu langgar divider. Aku ulang, sport rim baru ye.

Tapi itu tak cukup ngeri. Sebenarnya bagi aku yang paling mengerikan ialah….

ketika….

aku nak keluar dari lorong motor itu….

Dandan je lak kereta banyak lalu masa tu. Tak dapat la aku bayangkan macam mana la diorang gelak tengok kereta aku. Dang, kata hatiku. Nasib baik aku sempat tutup muka, kalau tak sempat malu lagi la aku.

Oh, sungguh ngeri….

Ini semua salah Viva Putih itu!!!

p/s: bukan pemandu nya ye…..huhu….

5 comments:

  1. viva putih tu tak salah. mungkin jalan tu yang salah. kesian viva putih tu. ntah macammana perasaan dia mase tu. siapa la agaknya driver viva putih tu..huhuhu

    ReplyDelete
  2. ermm, tu la kan...kesian kat driver viva putih...ngantuk sgt kot...kaki letih lg...shoping sampai keter xmuat kan??? kan?? kan??

    ReplyDelete
  3. hahaha... apasal la sy x de kat tmpat kejadian masa tu...

    ReplyDelete
  4. huhu...sib baik cik yan xde....kalau x,mana i nak letak kemaluan i ni...huhu...

    ReplyDelete
  5. haihh~~~ hahahahha... agak2 kenari muat x lalu kt situ jugep?? muehehehe >.<

    ReplyDelete