Friday, October 02, 2009

+ dia +

Filled under: ,

Hari ini aku nak tulis sedikit mengenai 'dia'. 'Dia' yang aku jumpa beberapa tahun dahulu secara tidak sengaja.

Dalam minggu ini aku jumpa 'dia' kembali. Kemungkinan besar aku akan jumpa 'dia ' lagi.

Cuma aku nak pastikan adakah 'dia' itu 'dia' yang aku jumpa dahulu.

Namanya sama, rupanya sama cuma fizikal sedikit berbeza.

Ada sesuatu milik 'dia' menjadi simpanan aku selama ini.

Patutkah aku memulangkannya kembali??

Siapakah 'dia' yang dimaksudkan??

Biarlah rahsia....

7 comments:

  1. dia insan pertama yang bertahta...ahak...ahak....
    dia insan pertama yang ku chenta...
    dia..bla...bla...dia...bla.bla...

    ReplyDelete
  2. update terkini:

    'dia' adalah 'dia'....

    ReplyDelete
  3. mmg patut pulang.. itu dia punya.. nape lak ko amek.. baik pulangkan.. kalo tak aku ckp ngan dia!!

    ReplyDelete
  4. yela yela...nanti aku pulangkan...mak tiri aku ni menci tul la...tapi aku xtau nak ckp apa la nanti...eh ko mcm tau je sape dia kan churailiya???

    ReplyDelete