Thursday, October 08, 2009

+ akhirnya, avatar menang +

Filled under: , ,

Korang tau tak cerita kartun Avatar - The Last Airbender tu?? Ala, yang keluar kat Channel 612 NICKELODEON tu. Ada lagi tak orang dewasa dan matang selain aku yang tengok cerita ni??

Malam ini akhirnya aku berjaya completekan Book 3 dan bermakna aku dah khatam sekalilah. Huhu...Kalau ada yang berminat untuk copy dari aku silalah contact secara peribadi ye, aku ada complete set.


Best wo cerita ni. Paling aku suka banyak culture asia yang diserapkan. Juga tidak ketinggalan falsafah hidup yang diamalkan oleh Jeneral (b) Iroh. Kira xde la budak2 punya kartun ni. Marilah ramai tengok sekali dengan aku. Huhu.



2 comments:

  1. gua ingat gua sorang jer yang layan.... gua dah beli box set dier... stand by la tahun depan...dier kuar wayang...tapi director m. night shyamalan

    ReplyDelete
  2. itu terbaek cha....senarai casting dah blh tgk dah skang...hensem siot budak yg jadi Aang tu, Katara pun cun siot....huhu

    ReplyDelete