Friday, October 23, 2009

+ a date with double take +

Filled under:

Ini cerita last week da, di celah kesibukan menjadi L/O sempena pertabalan yamtuan nanti sempat gak aku menghiburkan diri dengan duo orang nih. Duo tu bukan loghat N9 ye. Sebab group ni ada 2 org so kena la panggil mereka duo. Kalau dalam loghat N9, kita panggil diorg "duo oghang". Hehehe.

Nyaris gak la aku tak jadi tengok diorang nih. Lepas ambik baju yang dah siap di iron, Apad call aku cakap tiket dah abis. WTF?? Dah la ada meeting L/O pastu, buat penat je aku balik rumah. Nasib la aku penyabar orangnya. Redah gak meeting, dalam keadaan kuciwa amat.

Lepas meeting, Apad SMS aku. Tiket RM40 dah abis, yang tinggal tiket RM100 je. Terus aku kompomkan dengan Nurul. Akhirnya, kami bertiga selamat pergi dan pulang ke KL malam itu. Hasilnya dapat la snap gambar di bawah. Jangan konpius, mereka bukan Apad dan Nurul. Apad tidak sehensem itu dan Nurul tak semantap itu. Hehe.

Thanx Mia, thanx Roger. Walaupun hanya 1 1/2 jam je show korang, aku puas. Lain-lain siri DFP Spotlight Jazz ni ada Noryn Aziz dan Rachel Guerza. Sorry Noryn, bajet liburan aku tak mencukupi bulan ini. Lain show saya pergi ye.

4 comments:

  1. a ahh.. pegi tak ajak.. benci tau!! tak kan sekeping je gmbr bro ;)..

    ReplyDelete
  2. kat facebook byk gambor...ko jgn la main farmville je...bukan kayo pun...hehe...

    ReplyDelete