Sunday, December 27, 2009

+ training@taipan +

Filled under: ,


Asyik je training, dah hujung tahun ni ingat leh rehat2 kat opis (boleh ke rehat???). Balik dari Genting, kali ini aku berkampung di USJ lak untuk training emel baru. Sebelum ni kami gunakan Microsoft Exchange, sekarang beralih ke open source pulak. Barulah mantap kan.

Plan asal nak g KL semalam, tapi aktiviti mengecutkan telur di A' Famosa Resort semalam tamat lewat. Badan pun letih, so aku decide gerak pagi ni je la.

Sampai awal, kami semua breakfast kat mapley (pilihan gadis2) USJ17. Oh ye, kami 9 orang (minus Apit) dari Operasi menghadiri training ni. Kesian kat Apit, last minit tak dapat pergi. Nanti aku suh budak2 ni makankan untuk ko ye. Huhuhu

Lunch kami di bawah tempat training je. BBQ Chicken dengan resipi Korea. Lazat, bakal menjadi antara restoran favorite aku. Hot Hot Chicken ye pada sesape yang nak try.



Atas setiap meja kami dibekalkan dengan sebuah kotak yg cantik. Sebab cantik sayang lak rasanya nak bukak walaupun dah tau isinya.




Ok lah mau sambung training. Nanti korang tuduh aku tak serius lak dalam pekerjaan. Meh sini tengok bukti yang aku serius.



Sape familiar area sini?? Mana tempat best nak pergi ek malam ni?? Aku budak kampung ingat nak jalan2 da. Kalau ada sesape nak belanja makan pun sangat2 lah dialu2kan.

p/s : Apad kasi gambar A' famosa cepat. Aku tah bley hupdate tanpamu. Huhuhu....

7 comments:

  1. wah...genting pastu afamosa resort.besh2

    ReplyDelete
  2. ada restoren arabic street kat situ..pekena murtabak singapore...

    ReplyDelete
  3. wah...syoknyer...
    asyik jalan2 jer...
    dlm kotak tu ade ape??
    =p

    ReplyDelete
  4. Aidi-Safuan : Best, tapi letey da...badan xsempat rehat...huhu..

    JMY : halamak, lama dah x kena murtabak s'pore...last time ngan
    keju la kan??

    zella : syiok syiok...dlm kotak itu ada chenta..hehe..ada jajan da..buat kudapan masa training...huhu...

    Mr. J : bro, mmg spekulator...bukan awek bj merah yg bagi...bro rambut pacak yg bg...huhu...

    ReplyDelete
  5. Jajan lam kotak merah yg lawa tuh?? Huhu!

    ReplyDelete