Tuesday, February 24, 2009

+ aku yang menerbitkan album +

Filled under: ,

Malam yang panjang ini membuatkan aku kebosanan. Lantaran itu aku telah mengisytiharkan malam ini ialah malam "CD Making History". Ini adalah kerana koleksi lagu aku sudah mencapai tahap perpustakaan muzik tetapi amat jarang dapat dinikmati. Jadi dengan pembakaran CD Audio ini dapatlah menyerikan saat indahku di dalam kompressor.

9 album telah terhasil malam ini. Di bawah ini aku senaraikan album-album terbabit:-
  1. Sangka Harmoni Versi BM - Menampilkan lagu-lagu jiwang yang agak harmoni di pandangan mata kasar.
  2. Sangka Harmoni Versi BI - Juga lagu-lagu jiwang.
  3. Mari Belajar Bertutur Versi BM - Lagu-lagu yang sesuai untuk kanak-kanak gagap.
  4. Mari Belajar Bertutur Versi BI - Untuk kanak-kanak gagap antarabangsa.
  5. Best of Duet
  6. Best of Boyzone & Boyz II Men
  7. Best of Weird Al Yankovic
  8. For Somebody - Dibakar berdasarkan permintaan peminat.
  9. Keyci Saun - Lagu-lagu berentak rancak untuk latihan shuffleku.
Diharap dengan kehadiran album-album ini di dalam kereta tidaklah aku kebosanan menghadap trafic jam di bandar metropolitan ini. Masyarakat juga tidak boleh memandangku serong lagi apabila melihat aku menghantuk-hantuk kepalaku di cermin kereta.

DAPATKAN YANG ORI, BUKAN SPICY DI PASARAYA BERDEKATAN!!! 
HAPUSKAN CETAK ROMPAK!!!

*Bila la nak start bola ni ek...lambatnya kul 3....huhuhu...

2 comments:

  1. hahaha.. ade je keje cik lan nih... nak beli 1 cD boleh?? hehe..

    ReplyDelete
  2. buleh buleh....bayar kat kaunter dulu ek....pastu br leh request....hehehe....

    ReplyDelete