Thursday, February 12, 2009

+ aku yang mahu tidur seperti kucing +

Filled under:

Aku ada seekor kucing. Nama kucing aku Gemok. Malam tadi Gemok tidur dengan lena seperti biasa tidak seperti aku. Kami ada persamaan. Kami sama-sama comel ketika tidur. Cuma aksi Gemok lebih menggairahkan. 

Sebelum tidur Gemok suka bermain-main dengan kakiku. Aku yang sedang santai sambil berYaiEm dan berGugelTok tanpa segan silu menyepak Gemok tanda kemesraan kami.


Inilah aksi Gemok ketika tidur. Kadangkala Gemok akan mengigau sambil menyanyikan lagu Makhluk Tuhan Paling Seksi.

4 comments:

  1. sedap betul dia tdo..
    sy ini xckup tdo..
    sngt penat!

    ReplyDelete
  2. hahaha.. u ngn dia.. ada persamaan.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. bB sYasYa>>kasi rehat la....nanti nak keje xcukup stamina lak...hehehe...

    notasecretivever>>apa persamaan kami cik yan???

    ReplyDelete
  4. "Kami ada persamaan. Kami sama-sama comel ketika tidur."

    Mau buat pembetulan. Harap kamu boleh buat sedikit pembetulan pada entry kamu. "Kami ada persamaan. Kami sama-sama GEMUK ketika tidur."

    HuaHuaHua. La La La

    ReplyDelete