Friday, March 20, 2009

+ aku yang ke kursus (verse 5) +

Filled under: ,

Hari ini ada aktiviti kembara. Sebagai seorang penulis jalanan aku memang agak suka akan aktiviti lasak seperti ini selain daripada aksi lasak di atas ranjang. Aku kecewa kerana perjalanan yang mengambil masa selama hampir 2 jam itu tidak cukup mencabar seperti yang aku bayangkan. Buktinya kalian boleh lihat di lampiran di bawah.

Pergh, masih kacak bergaya seperti baru lepas mandi. Belon yang dibungkus rapi hanya perhiasan untuk menampilkan ciri-ciri lelaki metroseksual yang romantis.

Di sebelah petang pula aku telah mewakili kumpulan untuk acara Bolasepak Pantai Seksi. Acara yang hanya boleh disertai oleh lelaki-lelaki seksi seperti aku menyaksikan kemunculan pasukan kami sebagai pemenang. Puas hati aku dapat sliding tackle pasir yang sedang berterbangan (gara-gara salah timing). Penalti pun penalti, janji kami menang. Untuk pasukan yang kalah jangan terlalu bersedih ya.

Pada waktu malam yang hangat (selepas mendapat *berita hangat), aku menghadiri pertandingan karaoke. Aku sungguh menyesal kerana tidak menyertai pertandingan ini kerana aku rasa dengan selamba aku boleh titik semua johan malam ini. Itupun berkat latihan yang tidak mengenal erti jemu aku selama ini. Nasib baik kalian aku tak masuk, kalau tidak mesti aku boleh menang semua kategori yang dipertandingkan. Dengan kategori solo perempuan pun aku sapu sekali.

Pukul 2 pagi, aku masih menulis. Madahidipsarussidemkuranan.

*Berita hangat - Tahniah ya.....

4 comments:

  1. peh..
    muka abg lan btl2 macho 2..
    pose maut jek ngn belon 2..
    kuikuikui..
    cam sonok jek ksus 2..
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. lan .. ko patut jeles tgk sy nye blog huhu

    ReplyDelete
  3. jambu seh! belon-belon api~ hehehe

    ReplyDelete
  4. fazleen>> baru tau ke...tu la, dulu dekat2 xnak ngorat...kan dah nyesal....hehehe...

    allaboutczs>> kak, mana yg patut sy jeles ek....xjumpa la...huhu..

    ^Sya*ZiLa^>> aha, tau pun jambu...tgk puas2...pasni xdpt tgk lagi...hehehe....

    ReplyDelete