Tuesday, January 26, 2010

: i'm gonna start simplifying my simple life (even more)

Filled under: ,

Hari tu sebelum wayang Adnan Sempit start aku telah mengambil kesempatan ke atas seorang gadis berjalan-jalan di kedai buku. Hampir sejam di situ, aku tertarik dengan 1 buku ini.


Akhirnya aku decide untuk beli buku ni lepas tak jumpa buku lain yang menarik. Bagi aku buku ini sangat simple (sesuai la dengan tajuk kan) dan boleh dipraktikkan dalam kehidupan aku yang simple ini.

Lepas hampir 2 minggu aku beli, baru je sampai bab 4 ada lagi 3 bab nak dihadap. Pengajaran aku dapat ialah hidup aku selama ini takde la sesimple yang aku fikirkan. Ada banyak lagi cara lain lagi untuk buat hidup aku lebih simple. Selama ni, aku cuma berfikiran simple je tapi tidak menjalani hidup yang simple macam Paris Hilton tu.

p/s : lepas beli baru aku tahu buku ini bukan je jadi bestseller di dunia tapi top 10 gak kat Malaysia ni.

2 comments:

  1. rajin ko baca buku bro. kalau aku tygk isi kandungan je. heuehu.

    ReplyDelete
  2. uish...rajin nya baca isi kandungan :-p...huhu...

    ReplyDelete