Saturday, January 16, 2010

: anak kambing sesat memang comel

Filled under:

Pagi tadi, seperti biasa kalau aku ada kat Seremban ni aku mesti pergi aerobik kat Kompleks Sukan Paroi. Ayah dan adik pun join sekali.

Sampai awal aku jogging 2 round dulu. Kemudian baru aku join aerobik.

Sedang asyik aku aerobik tiba2 kelihatan pemuda yang agak kacak, berbaju coklat seluar track biru sedang mendukung seorang kanak2. Rupa2nya kanak itu sesat dan sedang mencari ibunya. Kering je brother tu dukung sampai depan. Happy ending emak budak tu rupanya ada kat tengah2 crowd sibuk mengaerobikkan diri.

Tapi, pemuda itu kelihatan seperti aku.

Ku pandang belakang, sesayap angelic mula tumbuh dan berfungsi. Perlahan gegelung halo di atas kepala aku mula bersinar. "Don't go to the light", terdengar suara adik aku menjerit.

Tapi aku makin hilang, hilang dan hilang.

p/s : akulah pemuda itu, betapa segannya aku dukung budak yang aku tak kenal depan orang ramai. Budak, kau pun pandai je nangis sebelah aku kan?? Tapi comel je. Siap marah aku tu bila aku tanya cari siapa. "Cari mak la, sape lagi??". Budak, budak, aku pandang ko kecik je tau. Kalau nak tengok budak tu comel macam mana. Ada la macam gambar ni...

comel kan??

8 comments:

  1. nasib baek comel kalu x lempang je wakaka

    ReplyDelete
  2. Sharinginfoz :
    Kalau anak rimau dah kena telan da...huhu...

    zaliz :
    thanx...jumpa meeting nanti ek ;-)..

    Azuan :
    jgn lempang wei...anak org tu...mana tau bapak dia 3line lak ke kan?? huhuhu...

    ReplyDelete
  3. comel la anak kambing tu..mcm anak capo

    ReplyDelete
  4. comel kan anak capo?? mcm bapak dia...huhu..

    ReplyDelete