Sunday, February 14, 2010

: sekitar pertunangan aku

Filled under: ,

13hb Februari 2010, genap setahun selepas menjalani valentine yang hangat, aku secara rasmi menjadi tunangan orang. Tak tahu la nak taip apa, aku tepek je la gambar ek?? Zaimah dah post awal2 cerita aku tunang ni mengalahkan tuan punya badan lak.

Hantaran akuhantaran l
Hantaran ‘dia
hantaran p

cioman pipi dari seorang uwan…jgn lebey2…hehe..
DSC_6376

ha, nampak tu cincin…jangan berani2 sound budak opis aku kat dalam lif ye…kalau brani sound la depan2..ahaksDSC_6406DSC_6460 DSC_6509DSC_6488 DSC_6494 DSC_6486 DSC_6511 DSC_6512

DSC_6518

antara fellow bloggers yang hadir, Churalliya dan Viruspadu
DSC_6525DSC_6524
Bakal saya punya ‘kepit’, Nurazizan Karimi
DSC_6562

Macam tu la sket2 gambarnya, agak mengejutkan bagi semua officemate kami memandangkan kami berjaya cover line dengan amat cemerlang.

Ini pose yang paling aku suka, tak tahu la 'dia' suka ke tak. Betul2 pengaruh Wonderpets la. Yunk, sila respond suka ke tak??

I want nobody, nobody…
DSC_6482

But you..
DSC_6478

Sebelum terlewat biar la aku intro tunang aku ye. Nama 'dia' Hadibah Harun. 1 daerah, 1 negeri, 1 Malaysia dan paling secret 1 pejabat. Huhuhu. Ada sesape F41 nak transfer suka suki dengan aku??

p.s : credit to Apad (or Ah Pat according to emak 'dia' ) for lovely pic and lovely price....

19 comments:

  1. Tahniah2! Lps ni leh la merasa nasi minyak pulak. :DD

    ReplyDelete
  2. tahniahhhhhhhhhhhhhhhh!!! saya tumpang gembiraaa...

    ReplyDelete
  3. thanx ken, tiha n alin...kamu semua dijemput hadir nanti ye ^_^...huhu...

    ReplyDelete
  4. respond utk pose wondergirls:- suke sangat la...^_^

    ReplyDelete
  5. wah wah wah... senyap2 jek kamu yek lan! padanlah asik busy jek semenjak2 ni... ishhkk ishkkk... hilanglah memori karaoke aku dengan kau! hjhuhuhuh

    ReplyDelete
  6. sir capo & adib, special congrate to both of u.. so sweet and so pandai simpan rahsia. haha..

    ReplyDelete
  7. tak sempat nak ckp... dah faham eh psl polisi transfer.. hahaha

    ReplyDelete
  8. congrates..naper x halo dulu?anyway enjoy your engagement days...

    ReplyDelete
  9. congrates..naper x halo dulu?anyway enjoy your engagement days...

    ReplyDelete
  10. wildcutecat:
    thanx yunk for the respond ^_^

    dcharmed:
    senyap2 je, xsempat nak shout la...kalau ada kursus jauh2 lg kita karok sama2 ek...huhu...marilah turun sban...

    churalliya:
    thanx mak kadi a.k.a mak tiri aku...huhu..

    zaliz:
    tlg pass kan pekeliling berkaitan ek...TQ...

    Q:
    thanx bro...nanti kawin sy halo...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...semoga setiap perancangan dipermudahkan segalanya..amin

    ReplyDelete
  12. etomyam:
    begitulah kehendak hati ini...usaha sudah dibuat, doa pun tnapa henti...amin

    Ah Fatt:
    rahsia kejap je...kantoi sudah...haha...

    ReplyDelete
  13. tahniah..wah, nampak grand majlisnya.

    selamat merasa tempoh berdarah manis ;)

    p/s - aku bukan F41, baru nak apply je, boleh? hehehh

    ReplyDelete
  14. hurm so sweet in purple..
    neway, congrats yeah..

    ReplyDelete
  15. wah..tahniah ye!

    eh..wonderpets or wondergirls?hehehe :P

    ReplyDelete
  16. tahniah korang

    memang berseri-seri tau

    aku tahu la meja ko dah luas sekarang. eh! hahahahaha

    ReplyDelete
  17. uuuuuu...tahniah2 beribu kali tahniah...tunang da cam kawen..kalo kawen cam ape lak ha??? hehehehehe>.<

    ReplyDelete