Wednesday, February 03, 2010

: projek pertanian aku

Filled under: ,

Mana je la aku pergi lama tak update blog ni kan? Bukannya apa, sekarang ni aku sedang sibuk mengusahakan projek pertanian aku. Jadi banyak la persediaan yang aku kena prepare sebelum boleh memulakan projek aku tu. Sebab itulah aku dah jarang update blog ni. Pada sesiapa yang biasa tengok aku 24jam online macam takde keje lain, sekarang korang dah boleh start merindui aku.

Aku taknak la citer panjang2 pasal projek aku tu, nanti korang bosan pulak. Aku cuma nak tepek gambar2 apa yang telah diusahakan setakat ini.

for him
Ini untuk bakal pengusaha ladang yang berjaya

for her

Ini untuk bakal ladang yang subur.


Korang jangan risau, hari perasmian ladang itu nanti aku jemput korang datang ye. Insyallah ada makan2. Huhu.

Ja ne!!

6 comments:

  1. alhamdulillah berjalan lancar...thanx girlmansion ;-)...

    ReplyDelete
  2. Aku doakan kau jd peladang yg berjaya..hik..hik..hik..x sabar nak tgk hasil ladang ko...

    ReplyDelete
  3. thanx Engku, nanti beta jemput keluarga diraja Engku dtg ye...huhu...

    Alinx, its about time, its about time..next should be urs k ;-)...

    ReplyDelete