Wednesday, June 03, 2009

+ aku yang tukar theme+

Filled under:

1hb Jun, genap 6 bulan aku jadi blogger. Kira lama la juga kan. Selama ini aku hanya menggunakan theme standard takde modified ehsan dari blogger.com. Kira OK gak la, sesuai dengan taste aku yang suka apa-apa yang berwarna hitam.

Jangan salah sangka, aku masih hitam di hati tau. Dalam English " Black in heart". Cuma secara kebetulan aku membaca blog BB Syasya dan dapati ia telah bertukar tema. Plus ada link promosi dari Keju, kebetulan theme yang aku cari selama ini. Secara ringkas aku berikan formula seperti di bawah :-

(BB Syasya tukar theme + Keju bagi link theme blog ) * Jumpa theme di hati = Aku tukar theme

Simple kan???

So aku ambil kesempatan ini untuk promosi beberapa blog, dari bloggers yang aku kenali sebelum ini memang tiada blog. Kira promosi free la untuk korang. Jangan lupa promote aku kat gadis-gadis ye.

  1. herOWNthing (notasecretivever)
    Dimiliki oleh Cik Yan. Jangan lupa janji nasi ayam warisan itu. Kamu sudah tulis pasal aku dalam blog kamu kan.

  2. DIET YANG SEIMBANG (fazleen)
    Gadis comel bekas student praktikal aku. Kalau pergi interview jangan pakai seksi-seksi lagi ye. Nanti aku segan dating sama kamu.

  3. All About Families, Friends, Children, Education, Entertainment News (Zaidah Zul)
    Senior office lama aku. Banyak mendidik, sangat strategis, cuma aku bukan murid yang baik kan kak??? Sangat slow motion.

  4. It Could Be Anything .... (jiran kat tbs)
    Keju, kakak tiri aku yang comel. Tetap maintain walau dah ada anak 2.

  5. ~ecHopArk>>moe<< (adik aku)
    Aku saje je nak promote ni. Tugas aku ialah kalau ikut situasi politik negara sekarang ibarat mepunyai kuasa seperti Polis, Mahkamah, SPRM, SPR, DUN Perak yang haram, PBB, NATO, OIC, EPL kepada adik aku ini.

  6. Hanizah's Line (Hanizah Hassan)
    Boss, lama tak update ye. Ni saya dah promote blog boss, jangan segan-segan update tau.

  7. Memories (Mr FBI)
    Dude, kau buat blog nak tunjuk gambar kahwin je ek. Dah la susah nak contact, office kau jauh lak sebelah ngan office aku.

**Sila terima theme baru ini dengan ikhlas ye. Kalau mau gelak, jangan sampai guling-guling. Nanti aku segan.

4 comments:

  1. owh..tkr theme...
    bgs2 ^_^
    update2 la lg..bg blog more cool

    ReplyDelete
  2. theme baru ko lebih ceria la capo...thank you promote keju..

    ReplyDelete
  3. bB sYasYa >> skang dah cool lum??

    JMY >> sy kan ceria riang ria orgnya...huhu...sama2 keju...

    ReplyDelete
  4. tenQiusss promote nya ya pak...
    heheh.. bukan i rajin update pun... tp sape2 nk memfollowkan diri.. di alu-alukan.. peace!!

    ReplyDelete