Saturday, May 16, 2009

+ tag & award dari syazila +

Filled under: ,

Peraturan nak jawab tag ni ialah:
1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

@>--Syazila--<@

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1) Suka membaca - Tak kisah kat mana pun. Tetapi dewasa ini dihadkan kepada bacaan komik dan 'ringan2 ' sahaja. Maklumlah dah dewasa la katakan. Aku subscribe Readers Digest tau, bersama dengan One Piece, Naruto, Bleach dan Hunter X Hunter.

2) Suka Karaoke - Di rumah, bilik air, depan pc, opis, dalam kereta dan tidak ketinggalan di pusat karaoke berhampiran.

3) Menderita imsoniac - Akibat belajar sehingga lewat pagi. Aku dulu pelajar cemerlang, kena jaga standard beb. Mana boleh dapat nombor 2 dalam peperiksaan. Dulu la, sekarang tidak lagi. Tapi sekarang dah OK sikit sebab letih bekerja seharian mencari rezeki yang halal.

4) Minat gadget amat2 - Tapi selalu kurang mampu untuk beli. Jadi aku akan buat research untuk kawan2. Mana tau, khidmat aku diperlukan untuk membantu mereka membuat pembelian. Selalu akan research pasal Handphone dan Hardware PC. Software juga, jadi kalau aku rasa software itu berguna untuk kamu. Aku akan share sama kamu.

5) Teramat jarang menonton TV - Nasib baik ada EPL dan Champion League kat astro, kalau tidak langsung la aku tak jenguk TV. Aku lebih banyak melekat depan PC. Heroes, Prison Break, anime, manga, video clip, mp3, movies semua ada di sini. Internet dan YM juga. Saya sayang PC saya!!!

6) Setia pada yang satu - Kalau tak percaya tanya sama aku punya selimut. Itulah selimut aku selama 10 tahun ini. Sekali aku suka, memang tak akan ku lepaskan. Nanti aku buat 1 entry bergambar pasal selimut tu ye. TUNGGUUUUUU....

7) Aku suka bersukan - Tak kisah la sukan apa pun. Semua aku sapu. Baru je belajar main tennis. Insyallah penggal kedua 2009 akan belajar berenang pula. Amin...Owh ya, tahun lepas aku johan bowling dan pingpong, juga naib johan untuk dart dan karom. Kalau ada yang berani mau cabar, better you prepare 1st k. Hehehe.

8) Sangat gayat - Bukan sahaja gayat dengan ketinggian tapi juga gayat apabila melihat benda yang pelik. Gayat tengok gadis cantik pun ada. Hehehe. Pakej tu, susah mau cari.

9) Kompressor ku masih standard - Aku bukan kaki kereta. Kaki ku juga bukan kereta. Anda boleh tengok dari ke'standard'an yang jelas di kompressorku. Tapi akan mengalami sedikit perubahan menjelang ulang tahun ketiga kami bersama tak lama lagi.

10) Masih mencari baju kemeja pink untuk dijadikan pakaian pejabat. Ada cadangan dari sesiapa??

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog

- Fazleen
- Ghimau
- Cik Yan
- Alia
- Engku Nysa
- BB Syasya

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:
"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

2 comments: