Wednesday, May 27, 2009

+ aku yang diurut +

Filled under:

Pada minggu terakhir sebelum mahkota keterunaannya diragut oleh seorang gadis, Bro Ghimau si Darah Manis telah mengajak aku menemani beliau untuk memanjakan diri di pusat urut reflexology. Untuk tambah power katanya. Huhu.

Kami dengan ditemani oleh beberapa pengawal peribadi kami telah berkunjung ke pusat urutan itu selama 2 hari berturut-turut untuk mendapatkan khidmat urutan badan dan kaki.

Hari 1st...Pakaian rasmi untuk diurut. Macam pakaian wad psikiatrik kan?? Kelihatan bro Ong Bak sedang menyiapkan gelanggang tomoi.

Hari 2ndQueen of Langkasuka menjadi rakan sparring aku untuk 2 hari berturut-turut. Maybe sebab aku paling cute kot antara kami, menjadikan aku sasaran keganasan dan kerakusan dia. Huhu. Apapun pun untuk Queen of Langkasuka, aku ucapkan "Kap Kun Kap".

0 comments:

Post a Comment