Tuesday, June 01, 2010

: aku terima nikahnya

Filled under: , ,

Alhamdulillah dengan izin Allah, aku selamat diijabkabulkan bersama Hadibah bt Harun. Tanggal 15hb Mei 2010 lalu aku sah menjadi suaminya dengan 2 kali lafaz.

Aku nikahkan dikau tuan imam dengan Hadibah binti…oopss terbalik…imam nikahkan aku da….
salam imamkelihatan dua microfon iteww terabai di kiri kanan imam…look dude, it’s not a singing competetion owkeyh…
2 mic
Terimalah mas kahwin ni, pakej dengan tuannya sekali…hamik hamik, jangan malu2… 
mas kawin
Upacara membatalkan air sembahyang…
batal air sembahyang
Salaman dengan ciuman dalam senyuman…Sila lihat itu kerawang2, sangat semak ok…
salaman
 

Berakhirlah majlis yang paling penting dalam pernikahan kami. Bukan sanding2 atau photoshoot ye yang penting. Tapi ijab dan kabul. Yang lain tu orang exaggerate lebey je.

4 comments:

  1. cik lan... sori x pat dtg....

    ReplyDelete
  2. uwahhh...!! tahniah²!! sile cepat aplod gmba kawen.. dan kalo album kawen da siap...sile bg aku tgk jugep..!!! eheheehehe..

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru.. moga bahagiua ke anak cucu dan dirahmati Allah selalu.. ;)

    DOWNLOAD NASYEED PALESTINA TERCINTA

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh taniah bro// katner nikahnya? seremban?

    ReplyDelete