Thursday, July 02, 2009

+ ice s'KATUN'ing +

Filled under:

Akhirnya di usia lewat remaja aku berjaya juga bermain ice skating dengan cemerlang. Kunjungan aku ke Sunway Ice Rink sungguh menakutkan walaupun aku berjaya mendapat 2 award pada hari itu. Kejatuhan Paling Huduh (Individu) dan Kejatuhan Paling Huduh (Berpasangan). Tak sia-sia aku ambil cuti.

Tak mau cerita lebey, korang tengok sendiri kehebatan cinta aku ye.....

Umpama seorang bayi yang belum kenal erti takut.....
Ketakutan yang kacak.....

Lepas 3 round aku dah hebat.....Terasa macam Chris Brown pun ada.....

Pilihlah aku.....100% buatan Malaysia.....Percuma nasi goreng dan tempe (sementara stok masih ada).....Hanya terdapat di pasaraya terpilih.....

Sedikit info untuk kamu-kamu yang gayat tak pernah main ice skating. Jangan yo yo o mau pakai kot ataupun jaket. Panas woo dalam tu. Setiap round aku berpeluh, kalah main tenis.

2 comments:

  1. giler berjayalah diet kau seh! cayolah! aku sangat kagum!

    ReplyDelete
  2. aku x diet la dude....aku gagal dlm percintaan je...hehehe...

    ReplyDelete