Wednesday, April 22, 2009

+ mari melawat negeriku - pameran kereta2 porcheku +

Filled under:

Pernyataan di atas mungkin mengakibatkan setengah orang menganggap aku seorang yang berlagak, angkuh dan sombong. Tetapi itulah hakikatnya. Bagi yang telah mengenali diri ini, kalian pasti setuju bahawa aku memang seorang yang kaya raya.....

.....dengan budi bahasa.

Selama ini aku memang suka menjadikan kereta Porsche sebagai koleksi peribadiku. Memandangkan sekarang aku sudah selesa memandu Kompressor, jadi Porsche ku hanya dibiarkan berhabuk di bawah rumah. Jadi amat jarang aku memandu Porche itu melainkan ketika hendak pergi menoreh getah.

Aku berpendapat adalah lebih baik jika aku mempamerkan koleksiku itu untuk tontonan umum. Barulah gadis-gadis tahu aku ini seorang yang kaya raya.....

.....dengan budi bahasa.

Walaupun anda bukan gadis, anda masih dijemput hadir. Bawalah bersama adik perempuan, adik ipar perempuan, sepupu perempuan dan sebagainya yang masih single untuk hadir.


0 comments:

Post a Comment